Hakkımda

Uzm.Dr.

Esin Doğru

Karadeniz Teknik Üniversitesi Tıp Fakültesinde öğrenim gördükten sonra Yıldırım Beyazıt Üniversitesinden Uzmanlığını almıştır.

Sağlık Bakanlığı bünyesinde Gazi Üniversitesinde Akupunktur ve Auriküloterapi alanında çeşitli kurslar almıştır.

Islak Kupa (Hacamat), Ozon tedavisi ve Hirudoterapi(Sülük tedavisi) ile Metabolik ve Otoimmun hastalıkların ve ağrıların tedavisine ek olarak akupunktur gibi farklı enerji tıbbı yöntemleri ile sigara bırakmaya ve zayıflamaya yardımcı olmaktadır. Mezoterapi ile medikal estetik yapmaktadır. Son yıllarda önemi gittikçe anlaşılan Fonksiyonel tıp yaklaşımı ile hastalarını bütüncül olarak değerlendirip gerektiği durumlarda diyetisyen, psikolog, fizyoterapist desteği ile tedavisini güçlendirir. 2017 yılından itibaren Geleneksel ve Tamamlayıcı tıp alanında çalışmakta olup 2020 yılı itibariyle Ankara’da kendi muayenehanesinde hastalarına hizmet vermektedir.

İşlemlerimiz

Öne Çıkan İşlemlerimiz

Hacamat Tedavisi

Hacamat, vakumla kan çekme esasına dayalı geleneksel bir tedavi yöntemidir.

Akupunktur Tedavisi

Akupunktur, ince iğnelerle vücut noktalarına uygulanan geleneksel Çin tedavisi, enerji akışını düzenler.

Akut ve Kronik Ağrı Tedavisi

İlaçlar, fizik tedavi ve cerrahi gibi yöntemler kullanılır; bireye özgü tedavi planları uygulanır.

Alerji Tedavisi

Antihistaminikler, immünoterapi ve alerjen önlemleri içerir. Bireye özel tedavi planları uygulanır.

Alkol Bağımlılık Tedavisi

Alkol bağımlılık tedavisi, terapi, ilaçlar ve destek grupları ile bireysel rehabilitasyon planlarını içerir.

Aurikülo Tedavi

Aurikülo tedavisi, kulak noktalarına iğne veya masajla enerji dengeleme amacını taşır.